Ello My Mates :)

Hej på er . idag är det äntligen fredag..
 För mig brukar det betyda att vara ute med mina kompisar,
 men eftersom jag är sjuk får jag fan kanske vara hemma, för jag lovade papi det -.- .
 Genomgång av dagen dårå;
 Har bara legat hos papi och kollat på tv typ,
 jag har ätit pasta & nudlar till lunch i tre dagar nu så idag blev det.. pasta (?) xD.
 Sen vid 2 tiden gick jag till skolan för att hämta lite läxor, och fick jag med mig något hem?
 NEJ. Mina böcker är borta damn.
 Nu är jag som sagt hemma hos mami och gör ingenting ,
 kanske ska fixa lite med mitt korta hår eftersom jag klippte av halva igår,
 JAJA trist att läsa
 Much Love Anette

Och juste, i måndags så var jag i stan med angelica och då köpte vi otroligt fina armband (religösa)


Inte riktigt den här modellen jag köpte men det är samma grej fast det bara de dära kulorna och bilderna hänger ner och det är korset bakom bilderna , har både brun och svart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0