jag är "sjuk"

jag är sjuk -.- jag och anette var i skolan som vansligt på förmidan och sen efter andra
lektionen så kännde anette att hon mådde dåligt så hon gick hem närhon hade dragit gicka jag
själv t tanto för vi skulle ha gympa . jag skulle ha orgentering på gympan så jag
jobbade med francina och melisa :) det var kul men kanls som fan
enär vi hade orgenterat ett tag såg vi en vagn som man har mat i och då tog vi den
och körde i den jag var såklrt tvungen att sitta i den -.-
dom körde mig i mördamacken haha ( en brant macke)
det var läskigt som fan . efter det så träffade vi roberto och henok 2 i
min klass . vi fick hjälp av dom och hittade några t kontroller som man skulle ha
(asså orgienterings skit typ) och efter det så blev jag lite hungrig hahah så
vi bestämmde oss för att ta lite äpplen från lite kolonilotter ..
sen efetr idrotten fick jag västa ont i magen -.- det var skitjobbigt -.-
tror det va mens värk eller någonting . så jag gick hem och nu orkar jag nte
gå tbax det är skönt att bara vara hemma och ta den lugnt :)
nu ska jag sova lite puss på er
/ er lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0